Somliga går i trasiga skor..

Igår hade jag på mig ett utav mina favoritpar till jeans, och att de har varit mina favoriter under en längre tid syns mycket väl. Det är någonting med att själv ha slitit ut ett klädesplagg som gör att man vill slita ut det desto mer, att man vill visa upp sin destruktiva sida (som under månader och år verkat på ett plagg), att man vill visa upp sina hål.

Hål i byxorna kan vara lite som hål i själen, man vill att andra ska se vad objektet i fråga har gått igenom - spelar ingen roll om det är ett par byxor eller ett bultande hjärta, folk ska veta.

Men nu imorse när jag ställde mig vid garderoben insåg jag att resan för jeansen i fråga är över. Används de någon dag till kommer de med all säkerhet att ramla ihop till något oigenkännligt på golvet, nu behöver de vila. Jag funderar på att fixa ihop en lite tjockare tavelram för att sedan rama in min kreation, kanske - kanske inte.. den ständiga frågan.


De trasiga byxorna, som på denna bild faktiskt ser mer hela ut än vad de är

Nu är det tid att sätta på sig mer kläder, jobb nalkas. Idag känns som en dag då jag bara vill mysa inombords, blir därför troligtvis några enkla byxor plus en lite större tjocktröja (bild kommer säkert ikväll). Ingenting fancy med andra ord, det är måndag - då ska man vara seg.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (: / fröken bitterfitta

2009-09-14 @ 16:27:55
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-14 @ 18:49:05
Postat av: Anna

ja, jag vet de är inte okej. han ligger iof ganska tryggt i min ipod med, men respekten finns inte kvar för honom, även om han har bett om ursäkt de är lite "to little to late"..

2009-09-14 @ 23:20:24
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Visste du att Patrick Swayze dog inatt?

2009-09-15 @ 05:56:55
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: Ness

praktiserade :p

2009-09-18 @ 19:27:29
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0