Båtar i skyn..

När det vankas båtupptagning vet man att hösten är här, och att vintern är påväg. Det är, trots alla fina minnen från sommaren som varit, en väldigt deprimerande tid. Man vet att dagarna kommer att bli kortare, nätterna bli längre. Man vet att det snart klafsar under fötterna när man går, att man fryser så fort man öppnar ett fönster, att det blir mörkare & mörkare.. Kärleken är påväg.

Jag ser ljuset, jag ser våren - eller.. är det en glödlampa?


Det kanske bara är jag som känner sig extra romantisk på hösten? Ärligt talat; finns det något mysigare än att sitta framför en öppen spis med någon man verkligen tycker om? Då en blogg är en form utav envägskommunikation svarar jag "Nej" åt dig paå den frågan, känner du kärleken?

Den verkliga frågeställning är visserligen om man blir mer romantiskt lagd på hösten eller om det bara är  känslorna som blir mer påtagliga än tidigare. Har man inget godis blir man glad över en mintpastill - men i normala fall är de faktiskt inte så goda. Man tar vad man har, och har man inte mycket uppskattas det lilla desto mer.

Båtar i skyn, a reason as good as any to fall in love!

 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag älskar modellbloggar! Vilken agentur är du med i? =) Vore kul att läsa mer om dig och modellandet!



Kram!

2009-09-15 @ 22:19:56
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Love Guy

Klart det är mysigt att sitta framför en öppen spis med Någon som man verkligen tycker om, men det kräver ju att man verkligen tycker om Någon och att Någon har möjlighet att vara där bredvid en! Om man istället följer formeln mysighetsfaktor/intervall=mysvärde så är siffran inte jättehög =(

2009-09-16 @ 14:42:36
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-09-16 @ 19:27:34
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0